Danmark.

Nu är jag nere i Danmark. Resan gick väl rätt okej. Hade sjukt svårt att somna. Sedan var det en som låg i samma kupé som mig som snarkade. Det var en kupé med bara tjejer i. Trodde inte att en tjej kunde snarka så högt. =P Men nu är det bevisat iaf.
Annars idag då har vi varit på Field´s sedan då åkte vi och hälsade på farfar och Evy.
Nu sitter jag hemma och bara tar det lugnt. Är för trött för att skriva ett längre inlägg idag.
Nu ska jag ta och äta lite kebab.
Ha en trevlig kväll allihopa!


Burger King blev det idag. Super gott!

Kommentarer
Postat av: C

Desamma :) Hoppas du har de bra i danmark! (: puss

2008-10-26 @ 16:43:32
URL: http://purifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0