Danmark.

Ligger i sängen nu och kollar runt lite på internet. Ska läsa lite på aftonbladet.se och st.nu och se vad som händer i Sverige. Imorse blir jag väckt av brorsan och Lisa som frågar om jag ska med ner på Ströget. Var inte alls på humör för att kliva upp i morse. Så jag låg och drog mig ett tag sedan så bestämde jag mig för att hänga på med ner. Gick runt där och strosade. Hade fått presentkort på H&M av min faster i födelsedags present så jag köpte mig en pyjamas, underkläder och strumper. Annars så kollade jag bara runt. Hakade på dom andra då dom sprang in i alla affärer typ. =P Sedan så åkte vi ner till Långalinjen brorsan skulle köpa sig ett par byxor, väl där nere hittade jag mig en vinterjacka. En jättesnygg Quicksilver jacka. Så jag är nöjd. Sedan åkte vi och fixade lite andra saker. Nu är vi hemma. Har tvättat kläder och ätit middag. Så nu tar man det bara lugnt.
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Fundera på att sova hur länge som helst. Men jag tror jag ska hitta på något med faster min imorgon. Får ta dagen som den kommer.
Nu ska jag kolla hur det går för Giffarna mot IFK Norrköping på fotbollskanalen.se

Jag kan även skriva att jag har inte rökt något hittills idag. =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0