Du har juh inget hem, du är en socka.

Hur mycket ska det regna igentligen?
Det är supermysigt då de regnar... Om man är inne.
Just nu håller jag på att tvätta kläder. Det behövs. Var inte mycket kvar som var rent. Jag fattar inte varför man vänta in i sista med att tvätta. Då man knappt har några kläder rena. Jag måste skärpa mig och se till att börja tvätta oftare.
För övrigt har dagen rullar på rätt bra. Fast iblands så känns de som att man håller på att stressa sönder.
Ska snart ner i källaren och kolla efter mina täckbyxor och täckjacka. Måste plocka fram dom. Ska till Lögdö imorgon hela dagen och då måste man se till att man är påklädd så man inte fryser ihjäl.
Annars i helgen blir det nog att bara ta de lugnt. Ta det chill med film och massa gott. =D Känns som en sådan helg nu till helgen. Men man vet juh aldrig. Det kan ändras snabbt.
Nu ska jag ta och luta mig tillbaka och kolla lite på tv.



Jag tycker att du är jättefin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0