Idag åker vi.

17.10 / Har nästan nyss klivigt upp. Var så trött idag. Nu ska jag strax börja packa mina saker som jag sa ta med mig.
Måste skriva någon rad om gårdagen också. =D Jag träffade min barndomskompis Angelica som jag inte har umgåtts med på säkert 7-8 år. Vi har bara stött på varandra på stan och bara pratat lite. Men igår då mötte vi upp varandra och tog en fika. Hur mysigt som helst. Pratade en massa om allt, gammla minnen och så också. =D Så nu har vi bestämt att vi ska börja umgås oftare. Vi umgicks ju jämt med varandra då vi var små, vi hade kalas tillsammans. Hon fyller år 5 dagar före mig satt. Ni minns sådana kompis hjärtan man delade med varandra? Sådana delade vi med varandra typ då vi gick i 2-3an. Vi har så sjukt mycket minnen tillsammans. =D

Nu måste jag packa. Skriver några rader senare innan jag åker =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0