Tisdag i Danmark.

Idag tog jag och sov ut. Klev upp vid 14.50 och duschade. Kände att jag verkligen inte orkade göra något idag. Patrik och Lisa väckte mig runt halv 11 först och frågade om jag ville haka på ner på stan, men det var jag för trött för att göra. Så jag tog och sov ut istället. Dom andra kom hem vid 15.15 tiden typ. Så då åkte vi till Field´s brorsan skulle köpa en tröja. Då vi skulle åka därifrån hade vi ganska brottom, vi skulle till farmor och äta middag. Då vi kommer ut i trafiken då är det trafik kaos. De stog ca 7 polisbussar vid vägen. Då vi kom hem till farmor kollade vi på nyheterna för att se vad som hade hänt. De hade varit något i Christiania underdagen. Något hus hade rivits där och det hade varit demonstration där.
Min faster var också hos farmor och åt. Det är så roligt att träffa släkten här nere. Det är så sällan man träffar dom.
Ikväll ska jag sova tidigt har jag bestämt mig för. =P Ska in till faster min imorgon innan hon börjar jobba. Ska lämna en kjol till henne också ska jag kolla på hennes lägenhet. Jag har inte sett den nu då den är nyrenoverad. Efter jag har varit hos faster åker jag nog ner till Ströget och glider runt där, möter upp brorsan och Lisa.



Varit rökfri i 2 dagar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0