Toppen dag.

Tack för alla presenter och för en toppen dag! =D

Åt middag och tårta med släkt och familjen. Hade det super mysigt. Sedan så gick jag och kusinen och Martin ut på krogen. Där mötte vi upp Emelie och Maria. Hade hur trevligt som helst. =D Emma min andra kusin hon jobbade igår kväll men hon var med och åt middag innan hon började jobba, hon jobbar som dealer så igår då hon hade slutat så väntade vi in henne och hennes kille som också jobbar med samma sak tills dom hade slutat. Så fick dom skjussa hem oss. =D

Idag har man inte varit så toppen pigg. Bakis. =/ Var ut på Birsta förut. Köpte mig en kofta, ett linne och en plånbok. Kollade efter skor också men hittade inga. Får nog kolla nere på stan om jag hittar några annars får jag kolla då jag är nere i Danmark.
Ikväll då blir det att ta det lugnt bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0