Torsdag.

Varit en tung dag idag.
Har suttit och hållt på lite med bloggen nyss. Ska ta och kolla lite på tv snart. Idag har jag inte gjort mycket alls. Bara gått runt typ. Då brorsan slutade skolan gick vi och åt pizza. Sedan gick han hem till tjejen sin. Så nu sitter jag här och inte gör allt för mycket. Orkar inte göra så mycket mer heller. Igår så var jag hos frisören och klippte mig. Det blev inte som jag hade tänkt mig. Men jag vänjer mig antar jag. Men jag har ju tur också att de växer ju ut. Annars i helgen har jag lite saker att göra. På lördag har jag och några andra bokat bord på Bite line där vi ska se Sverige-Portugal och äta massa god mat och på söndag ska jag spela innebandy. Ska bli kul att spela innebandy. Har typ aldrig gjort de. Lite risigt bara att man inte kan reglerna då man ska spela cup. Men det är ju korpen så det är ju lugnt. Hihi.




Detta är en saga utan lyckligt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0