Jag har det bra...

Sitter hemma nu. Kom hem för ett litet tag sedan. Dagen har varit riktigt bra. Sov ut idag. Det var riktigt skönt. Klev upp och åt frukost. Sedan då åkte vi till Långalinjen och kollade runt lite. Köpte en skitsnygg tröja. Efter det åkte vi hem och bara tog det lugnt. Vid 17.30 åkte vi och hämtade upp farmor, sedan åkte vi till faster,farbror och kusiner och åt mat. En av kusinerna fyllde år. Det var jätteroligt att träffa dom. En av kusinerna har jag inte träffat på säkert 8 år. Dom andra träffade jag i somras. Men innan det då hade jag inte träffat dom på lika länge. Så det var super roligt att träffa dom. =D
Imorgon får jag se vad som händer. Ska nog ner på ströget med brosan och Lisa och strosa runt lite där. Får hoppas på att det blir bra väder. Idag har det varit riktigt dåligt väder. Har typ regnat hela dagen. =S

Från och med imorgon ska jag iaf försöka sluta röka! Så nu får vi hoppas på det bästa! =D


Kommentarer
Postat av: C

goodie :)

2008-10-26 @ 23:00:11
URL: http://purifyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0