Oj vilka möjligheter!

Dax och kasta in handduken snart och lägga sig och sova. Imorgon är det en ny dag, ny vecka och nya möjligheter! Min första dag på APU platsen min också. Önska mig lycka till!

Idag har väl allt rullat på rätt bra. Vaknade vid 12 tiden. Klev upp och åt frukost. Sedan bytte jag om till tränings kläder och gick ner på gymmet. Tränade ett tag. Sedan hem och gjorde mig i ordning. Gick ner till mamma och åt mat. Sedan skjutsade hon mig iväg på föräldra möte vi hade med fotbollen. Mötet gick bra. Planerat sommaren med massa fotboll. Så det känns bra! =) Även att det är fotbolls cup nästa helg också. =)
Efter mötet gick jag hem till mamma och satt mig och kolla på tv där och åt glass. Började kolla på Van Veeteren: Svalan, katten, rosen, döden. Under pausen gick jag hem till mig och satt mig här.

Nu ska jag ta och dricka mitt te sedan ska jag lägga mig och kolla på tv sedan sova.


Kommentarer
Postat av: Marcus

jo jag vet, hockeyn först dock

2009-04-20 @ 07:10:07
Postat av: Anonym

Vad vacker du är! <3 puss

2009-04-23 @ 19:56:16
Postat av: Anonym

Heej gumman, hoppas du mår bra.=) vi får träffas när jag kommer hem. Kram Cissi

2009-04-26 @ 14:40:26
URL: http://cissi-katarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0