Snart så.

Nu märker man att det börjar ta slut i skolan. Vi har betyg snack och sådär. Har ca en vecka till kvar i skolan sedan lov och sen APU.

Idag har det varit skola. Började 12.20 slutade runt 14.20. Så det var inte en allt för lång dag precis.
Efter skolan åkte jag upp på mammas jobb och väntade på att hon skulle sluta. Efter de åkte vi ut till Birsta och kollade. Är på spaning efter en student klänning. =D
Sedan var det hem till mamma och åt mat och pluggade inför rättkunskaps provet imorgon.
Nu är jag hemma igen. Ska ta och fixa klart mina CV så jag kan skicka iväg dom. =)
Snart lägg dax.
Hoppas ni alla har haft en bra dag!




Är på så bra humör nu för tiden!

Kommentarer
Postat av: virre

yeeey inte långt var till mössan nuuu?=

2009-04-02 @ 11:59:50
URL: http://virrehelaveckan.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Skönt gumman. Äntligen studenten snart för dig. Så trevligt att få träffa dig igår!! :D Pussa

2009-04-02 @ 22:35:20
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0