Jag finns.

Varit på utställning idag. Det var dendär utställningen om Elin som skadar sig själv. Utställningen heter "Jag finns".
Det var mycket känslor och tankar som kom upp då man såg bilderna.

Åkte ner på skolan en snabbis på dagen, det var bara prat och så sedan slutade vi. Efter de åkte jag iväg och tränade ett litet tag. Var inte där allt för länge. För jag skulle iväg på utställningen.
Efter den åkte jag hem till mamma och åt lite mat. Nu sitter jag här och kollar runt. Ska ta och städa till lite hemma strax. Vill inte men måste.
Är sjukt trött idag. Skulle kunna sova bort hela dagen. Men det skulle vara onödigt man kanske man skulle missa något. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0