Utmanad.

Utmanad

Utmanings Regler:
Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.
Jag blev utmanad av http://malinviklund86.blogspot.com/

- Jag älskar att träna.
- Jag är väldigt duktig på att prata och brukar ofta säga vad jag tänker och tycker.
- Jag gillar att ha struktur på mina dagar.
- Jag sover gärna en kvart längre på morgonen istället för att kliva upp och sminka mig.
- Min lillebror Patrik kan jag gå genom eld och vatten för.
- Jag brukar ofta tänka tillbaka på tiden som har varit.
- Fotboll gör mig glad!
- Jag älskar min familj och mina vänner!

JAG utmanar:
- Zabine
- Fanny
- Lill Malin
- Trulle
- Virre
- Viktoria
- Sofia
- Frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0