Det går bra nu, kompis det går bra nu!

Shit idag är det en sådan dag då allt känns så otroligt bra. Eller allt har flytit på så grymt bra hittills. Var på arbetsförmedlingen och de känns iaf som att jag har en ljus framtid. Jag måste även säga att jag har en sådan grymt bra jobbcoach. Hon är toppen. Hon har hjälpt mig mycket fast jag bara har träffat henne två gånger.
Efter arbetsförmedlingen då cyklade jag till gymmet. Det gick grymt bra att träna idag. Var länge sedan det gick så bra. Trodde inte jag skulle orka att ta mig hem från gymmet. Jag klev av cykeln och gick hem dom sista 200 meterna. Bena bar mig inte. Haha.
Men nu är det bara att ladda om. Fotbollsträning ikväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0