Godmorgon världen!

Nu har jag precis stigit upp. Ska ta och göra mig i ordning. Sedan bär det av till arbetsförmedlingen. Känns som att jag är jämt där nu för tiden. Men det är massa möten och så. Det är en nog inte så bra om missar dom heller. Men det finns ju ändå inte så mycket att göra på dagarna. Då kan jag ju lika gärna sitta där på möte. Men det skulle inte vara helt fel med ett jobb snart. Är sjukt less på att gå hemma nu. Jag saknar rutiner. Men man försöker så gått det går att kliva upp i tid och se till att göra något bra av dagarna. Men det blir svårt efter ett tag. Vädret har ju inte gjort det bättre. För det har ju mest bara regnat i sommar och då är det inte så vidare roligt att vara ute alla gånger. Men tur att regnkläder finns iaf.
Har rätt mycket inplanerat idag. Efter arbetsförmedlingen då ska jag upp på sjukhuset och fixa lite saker. Måste även byta ut mitt knä skydd. Hon på apoteket sa att det var min stolek sedan då jag kommer hem och ska pröva den. Då måste jag först och främst kämpa för att få på mig den, sedan då den väl ha hamnat på plats runt knät då får ja se till att skynda mig att ta av mig den. För skulle jag ha haft den på ett litet tag på knät då skulle jag ha fått blodstopp. Den var alldeles för liten.
Efter sjukhuset då ska jag iväg och kolla på fotboll. Patron cupen. Så jag hoppas att det inte börjar regna. För jag orkar inte släpa med mig regnkläder nu hela dagen, fram tills det blir fotboll. För jag hinner inte hem emellan och hämta dom.

Oj vad det känns som att jag bara har suttit och skrivit massa tok. Hihi.
Näe nu ska jag ta och skynda mig lite.

Ha en toppen dag!




Tog detta kort då jag var i Danmark nu i sommar. Satt på en fiske resturang och skulle äta. Fågeln kom så nära så jag var tvingad och ta kort på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0