Jo tack, lever gör jag.

Har lite halvt träningsvärk i bena idag. Så man känner verkligen att man lever. Jag får se till att bättra mig då jag stretchar. Man är ju inte lika vig i kroppen längre som man var för 10 år sedan. Om ni undrar varför jag nu har en sådan träningsvärk är för att jag har varit på gymmet nu i några dagar och har kört mycket kondition. Jag har testat och sprungit så länge jag bara har kunnat och orkat. Jag har kommit fram till att jag har inte så dålig kondition som jag trodde att jag hade. För jag skulle ha orkat sprungit längre än vad jag gör. Men mitt knä håller inte. Har så problem med ett knä och då brukar jag omedvetet belasta det andra knät för att det inte ska göra så ont i det jag har problem med. Men då brukar det bli att jag får ont i båda till slut. Är så less på att ha ont i knät. Men jag vet att det är någon jag kommer att få leva med. Så man får se till att göra det bästa av situationen. Att träna så mycket man kan.

Jag vaknade med ett glatt humör. Hade fått sms från min älskade vän Karro. Var så längesedan jag hörde eller pratade med henne. Saknar henne så otroligt mycket. Så att få sms av henne imorse var en bra start på dagen.

Nu ska jag göra mig i ordning för att ta en promenad runt Sidsjön.

Ikväll då ska vi äta pizza med fotbollslaget sedan så blir det Gif match.


Kommentarer
Postat av: Jonny

Tjennixen bruden!

Tackar tackar, men de kan va som ett helt ishockeylag ;-). Hoppas att allt ä bra med dej. Vart bor du nu då?

Kram

2009-08-20 @ 13:42:42
URL: http://halsingebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0