Surströmmings lukt! Tummen upp för de. Eller?

Jag kan berätta att vi vann våran match med 3-2. Så det känns kanon.

Då jag kommer hem från matchen, genom blöt av allt regn. Då kliver in i trapphuset möts jag av en rejäl lukt. Surströmmings lukt. Visst jag äter surströmming och tycker det smakar bra. Men lukten är något som inte är så himla trevligt. Men då jag kliver in genom dörren hemma hos mig och känner att lukten fortfarande är kvar. Då har alltså lukten spridit sig genom ventelationen och in till mig. Så nu har jag tänt rökelser så att jag slipper surströmmingslukten ett tag.
Men med tanke på hur mycket jag tycker det luktar surströmming nu hemma hos mig, hur mycket surströmming luktar det inte då hos dom som sitter och äter det?


Kommentarer
Postat av: Marcus

Smells like teen spirit!

2009-08-22 @ 14:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0