Tiden går så snabbt ibland. Vart tar den vägen?

Ja precis som rubriken säger de. Tiden går så snabbt ibland. Man planerar ena dagen och tänker att imorgon då ska jag hinna med och göra det där och det där. Så då när nästa dag kommer och den dagen har passerat då tänker man och undrar vad man har hunnit med dagen egentligen, så kommer man fram till att man inte alls har hunnit gjort de man hade tänkt gjort. Att man nästan inte hunnit med någonting. Vart tar tiden egentligen vägen?

Idag har jag hunnit med lite grann iaf. Tog en sovmorgon, sedan upp och åt frukost och bara tog de lugn hemma. Vid 15 tiden gick jag ner till mamma och brorsan och åt mat. Efter jag hade ätit så cyklade jag bort till Ica och hämtade ut ett paket. Hade beställt vägg text som man kan ha på väggen. Hade även kommit på idén tidigare att jag skulle cykla bort till fotbollsträningen. Trodde det skulle ta längre tid än vad det tog. Det tog ju bara 10-15 minuter. Så jag fattar inte varför jag inte hade cyklat dit förut. Efter träningen lämnade jag cykeln där och brorsan kom och hämtade mig. Så lämnade han av mig, så gick jag och mötte Robert. Vi tog oss en promenad ner till IP för och se Giffarna. Väl nere på matchen mötte vi brorsan, Ante, Adam och Lisa. Så vi satt oss med dom och kollade på matchen. Ni vet ju hur matchen slutade om ni läste tidigare inlägg.
Efter matchen åkte jag, brorsan och Lisa till Ica och köpte lite frukt och sånt. Sedan hem till brorsan och såg på film. Never back down. En riktigt bra film enligt mig iaf. Så den var verkligen värd att se.
Efter filmen gick vi hem till mig för dom ville se det nya kaklet i köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0