Tummen upp.

Igår kväll så var det fotboll. Giffarna mötte Ängelholm. Det blev en Gif seger med 4-1. Tummen upp för det! Träffade på Sara på matchen. Det var super kul, har inte träffat henne på hur länge som helst. Så då fick man sällskap av henne under matchen. =) Efter matchen så tog vi en sväg till Olearys där det blev en massa tjej snack.

Idag var jag upp rätt tidigt ändå. Cyklade ner till stan och mötte upp min kusin Emma. Vi tog oss en fika och satt och pratade en massa. Blev en rund tur på stan också.
Sedan hade jag ett möte på arbetsförmedlingen. Det gick rätt bra. Efter mötet cyklade jag och träffade Anna och pratade lite med henne. Nu ska jag snart ta och byta om för fotbollsträning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0