Lööööördag!!!

Igår då var jag hos Cilla med, Frida, Linus och massa andra. Det var trevligt att träffa dom. Det var så längesedan.

Imorse hade vi match. Sedan så efter matchen kom mamma och hämtade mig och skjutsade ner mig på Entré så fixade jag biljett tills ikväll på Stadshuset. Där Ken Ring och M.O.P spelar bla. Så är man säker på att man kommer in.
Sedan då jag kom hem då kom morfar och hämtade mig så åkte vi och hämtade hem katterna. Så nu är dom hemma hos mig igen.
Nu sitter jag bara här. Ska ta och göra mig i ordning snart för kvällen också ska jag äta lite mat. Skulle även behöva vila en timme eller något. Är lite smått trött. :/
Men jag hinner nog med mig allt. Beror på hur länge R blir ute på travet. :b Haha.

Näe nu ska jag flytta mig från datorn så jag hinner med allt.

Ha en toppen kväll!
Det kommer jag att ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0