Det snöar!

Nu snöar det en massa ute, nu har äntligen vintern kommit. Jag hoppas att Ex Animo också kommer att gilla att det är såhär mycket snö. Nu då man håller på att lära han och bli rumsren liksom.

Håller nu på att tvätta kläder. Inte det roligaste men det måste göras. Somnade om efter jag hade varit ute med lillen första gången. Sedan vaknade jag till och glömde totalt bort att jag hade tvättstugan idag. Så blir att jag tvättar en timme kortare idag. Jag hann med att tvätta nästan allt. Det som är jobbigast är att kläderna inte blir helt torr i torkrummet. Men men.

Nu ska jag rusa ner i tvättstugan. Skriver några mer rader senare.


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

SÅÅ söööt wovve :D VILL MED HAAAA

2009-12-17 @ 16:20:38
URL: http://viklundmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0