Glad glad glad!

Då har ännu en onsdag passerat. Har varit på möte nu ikväll. Smög därifrån lite tidigare för jag skulle iväg och träffa F. Så var där fram till kanske 23.30 eller något. Vi satt och surrade på. Var riktigt trevligt. Var länge sedan vi sågs så det var riktigt kul. :)

Imorgon då är det torsdag och jag fundera på att dra mig ner på gymmet. Det blev aldrig något gymmande idag. Så imorgon är det dax att gymma igen tror jag. Jag känner för det iaf. Sedan blir det nog antagligen städning. Dammtorka, dammsuga, skura(?). Lika bra det så har man gjort en storstädning iaf.

Nu har jag precis tvättat av mig sminket och ska strax gå och lägga mig hade jag tänkt. Klockan blev sent ikväll med. Hade tänkt att lägga  mig och sova i tid ikväll men det blev det ju tyvärr inte. Så imorgon ska jag göra ett nytt försök. :)

Jag tänkte även också någon dag försöka ändra min design här på bloggen. Men det får bli någon gång framöver.
Jag måste även bli bättre på att lägga in bilder här. Så ska ta och skärpa mig och se till att de blir av snart. :)

Nu säger jag godnatt för mig idag!

Hööööööörs! 



Kommentarer
Postat av: Jonny

Jade samma ;)!

Åh jaha så han är där ifrån :), men de bli väll sköjsit fö dej att träffa pappsen o släkten :P.

Oki ja det stämmer ju utan kond ingen ide att ge sej på vikterna, men du kan ju alltid köra de pö ö´m pö.

Tillslut lyffter du dej själv haha ;).

Ja de händer nog inget alls speciellt? Mysa på me ongan o så, kanske att vi ska träffa kusin min så hundarna oxå få umgås o leka av sej ;)...

2009-12-03 @ 16:53:05
URL: http://halsingebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0