Fredags myyyyyyyys!

Då är det fredag ännu en gång! Jag är upp tidigare än vad jag trodde att jag skulle idag. Var väl vaken vid 10 kanske. Idag då drar jag nog ner till gymmet ett litet tag sedan ikväll så har jag tvättstuga. Tänkte även ta och städa upp här hemma. Var först tänkt att jag skulle gjort det i veckan men så blev det inte. Vet att det är fredag, men nästa vecka kommer jag inte ha någon tid. För då kommer de hända andra roliga saker. Det kommer komma ut kort så då ska ni få se.

Jag är rätt less på min Ipod också. Det har börjat levt sitt egna liv. Det vill inte lyda mina order.

Nu ska jag ta och äta lite frukost och göra mig i ordning för att möta dagen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0