Godmorgon världen!

Vilken underbar dag, säg vart går färden vart åker vi idag? Då har vi vaknat. Skulle vilja ha sovit några timmar till, men Ex Animo var pigg så då var det bara att kliva upp. Ska ta och äta lite frukost snart.
Idag ska jag iväg och kolla på en julklapp eller två. Ikväll då ska vi fira lilla julafton med släkten eftersom brorsan och jag är i Danmark över jul.

Erik vann Idol igår men det antar jag att alla vet om redan. Jag höll ju dock på Calle. Men som alla andra år så har det ju gått bättre för tvåan så vi får hoppas att det blir samma i år. Men hoppas även på att det går bra för Erik också.

Näe nu ska jag och Ex Animo chilla och kolla på tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0