Ibland så önskar man att man kunde.

Ja ibland så önskar man att man kunde skruva tillbaka tiden och få göra om vissa saker. Visst så lär man sig av sina misstag. Men ibland så kan man göra misstag som man ångrar länge länge. Ibland så vill man även spola tillbaka tiden och få uppleva vissa saker igen. Men vissa minnen finns alltid kvar på platser man varit och människor man mött.

Men jag har lite drömmar om vad jag vill göra med min framtid och jag har ju en sak jag har funderat länge på vad jag vill utbilda mig till men det tänkte jag inte skriva och berätta nu. För jag vill fundera och se hur allt blir först.

Nu har jag precis kommit in från en liten promenad ute med Ex Animo. Tänkte att vi kunde leka av oss lite ute för han härjade bra mycket innan vi gick ut. Men han har fortfarande massa energi kvar. Men han leker en massa sedan så tvärslocknar han och sover bra länge. Han är så go.
Åh vad jag kommer sakna han medans jag är i Danmark.

Nu ska jag ta och läsa Sundsvalls tidning och Aftonbladet och se vad som hänt här i landet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0