Idol och välling!

Idol finalen ikväll! Jag hoppas nästan att Calle vinner. Men dom är ju bra på olika sätt liksom. Så det är svårt att avgöra. Men får se hur det går ikväll.

Jag har nyss gjort välling åt Ex Animo innan jag ska plocka bort hans mat för kvällen.

Dagen har passerat rätt fort?! Eller något? Jag vaknade vid 10.10. Hörde att lillen stod och gnällde. Då var det bara att kliva upp. Sedan så har brorsan och mamma varit här och vi har ätit thaimat.

Jag har inte så mycket att skriva om med tanke på att de inte händer så mycket just nu. Är hemma hela tiden med lilleman.

Jag fundera på att kanske göra om min design på bloggen(?) har inte riktigt bestämt mig än.
Nu ska jag ta och rensa lite på datorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0