Kan det bli ljusare snart?

Då har ännu en helg passerat och vi påbörjar en ny vecka. Inte många dagar kvar tills det bär av ner till Danmark, tills det är jul och att vi firar in ett nytt år. Jag har hittills lyckats hålla mina nyårslöften som jag hade i år. Det var ju att jag skulle börja träna mer och att jag skulle sluta snusa och röka. Så får se vad det kommer bli för nyårslöften till året som kommer. Detta är första året jag har lyckats hålla mina nyårslöften. Men det var väl för att man inte satt allt för höga löften och att man hade viljan till att lyckas.

Idag då är det måndag. Jag hade tänkt att fixa lite hemma idag så att det ser rätt bra ut innan jag åker till Danmark. Så slipper man sedan komma tillbaka till ett kaos.

Jag hoppas att de snart blir ljusare ute. Man blir så deppig och trött då de är så mörkt och trist ute. Solen skin på oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0