Mobil + Gym = ?!

Då är det onsdag idag. Halva veckan har gått och snart är det helg.
Tänkte ta och färga håret nu på dagen. Färga utväxten. Jag håller mig till att fortfarande vara blond. :) Ikväll då ska jag iväg på möte med fotbollen och efter det ska jag träffa F.
Har inte hunnit varit ut än men det ser kallt ut ute. Jag hoppas att det inte är allt för halt. För tänkte ta mig en promenad bort till affären snart.

Måste skriva en sak jag stör mig lite på då man är på gymmet. Det är då folk sitter på maskiner och smsa eller prata i telefon. Visst om man kanske väntar ett viktigt samtal. Men inte skulle man vilja prata med en som typ halv springer på ett löpband och flåsar då man pratar i telefon. Så man kan väl vänta med att träna tills man har pratat i telefon? Jag tycker man ser så oengagerad ut då man sitter och smsa eller något då man är där. Visst kan man ha telefon med in på gymmet ifall man har musik på den som man vill lyssna på. 
Då jag var nere i Danmark i somras var jag på ett gym, då fick man inte ha telefon med in i gymmet. Det tycker jag är riktigt. För är man på gymmet är man väl där för att träna?
Men någon gång måste väl man kunna koppla bort och vara ifrån telefon. Iaf en timme?
Det är kanske bara jag som är larvig som tycker såhär, men vi har alla olika åsikter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0