Snart ett nytt år.

Nu kan man snart räkna ner timmarna innan det blir ett nytt år. Detta år har gått riktigt fort. Mycket som har hänt. Bla. att jag har tagit studenten och skaffat hund. Sedan har det hänt mycket mer också som jag inte orkar rabbla upp.

Håller på att packa ihop lite julprylar också. Men vissa julsaker står framme året om. Det blir som mina hustomtar eller något. :b
Mår inte allt för bra nu. Tror jag håller på att åka på en förkylning. Har ont i kroppen, halsen, huvudet också fryser jag hur mycket som helst. Men hoppas den inte bryter ut helt tills imorgon.
Längtar även hur mycket som helst tills på fredag. Ska hämta hem min lilla bäbis vove Ex Animo då. Saknar han så jättemycket.

Ska strax lägga mig och sova så man är utvilad tills imorgon.



Men jag kan passa på att säga
gott nytt år till er alla!
Ifall jag inte skulle hinna imorgon!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0