Feber, sportlov och packning!

Tack mamma och mormor för att ni hjälper mig att packa, tack brorsan och morfar för att ni hjälper till att kör iväg lite packning.

Nu sitter jag här. Ska nog snart lägga och vila. Vid 15 tiden var jag ner på skolan och gjorde prov. Men det gick nog inge vidare. Febern tog över och allt snurra i huvudet. Men men. Det får gå som det gå. Efter provet kom mamma och hämtade mig också åkte vi förbi och hämtade upp mormor, sedan åkte vi ut till Birsta och shoppade lite. Sedan åkte vi hem till mig och har packat en massa. Jag la mig efter ett tag, för det snurrade för mycket i huvudet.
Nu har alla gått och jag är själv. Ska lägga mig ett tag i soffan och se på Andra avenyn.

Nu har jag sportlov!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0