Framtiden?

Ja vad händer i framtiden? Vad ska man göra då man har gått klart skolan? Hmm. Det är ju inte många månader kvar tills man står där, man har gått ut skolan och ska börja söka jobb. Men vad vill jag jobba med?
Har varit ute på Nolia mässan idag och kollat runt. Det fanns lite intressanta saker att välja bland. Men kommer jag orka att plugga vidare direkt då jag har gått ut gymnasie?
Jag har lite funderingar vad jag vill göra efter skolan men man kanske hinner ändra sig. Men de löser sig alltid tillslut!

Efter Nolia mässan åkte jag in till skolan där det var ett möte med skolinspektionen. Då var det två stycken därifrån också var vi 5 elever från 3 olika program. Mötet gick bara bra iaf.
Nu sitter jag hemma och kollar runt lite på internet bara. Ska ta och fixa till lite hemma strax hade jag tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0