Helgen.

Sitter nu och ser på Beck - Flickan i jordkällaren. Har sett den förut men det var länge sedan. Så jag kommer inte ihåg den riktigt.
Annars idag då sov jag till 16 sedan klev jag upp och packade ihop träningskläderna och sedan åkte jag iväg med Malin och Jonas och tränade. Efter träningen då åkte jag hem till mormor o morfar och åt mat. Men nu är jag hemma igen ska snart lägga mig och försöka sova.
Helgen har varit riktigt bra. Fredagen var jag ut med Malin och Jonas. Först blev jag bjuden på middag hemma hos dom också satt vi där och förfestade sedan åkte vi ner på Standshuset. Hade de jättetrevligt.
I lördags då var jag nog mer död än levande. Huva. Men åkte iväg och hade fotbollsträning. Sedan åkte jag hem och la mig och sov några timmar. Vid 18.30 gick jag ner till Vickan och åt mat och såg på Melodifestivalen.
Nu ska jag ta och lägga in lite bilder från i helgen. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0