Helt för mycket.

Då är man uppe igen då. Har sovit högst i 2 ½ timme. Åh dethär är ju bara helt för mycket. Jag skulle vilja lägga mig och försöka somna om igen. Men nej nej. Självklart ska Julia till skolan. Men jag blir nog bara där tills lunch kanske. Åker ner och hämtar några uppgifter. För jag kommer inte orka stå på bena annars. En timme tills sömn skulle räcka. Men får se hur dagen blir. Slog på tv som jag aldrig brukar göra på morgon för jag brukar oftast aldrig hinna se på tv då. Men nu har jag hunnit sett lite iaf. Vakna upp med the voice. Nu ska jag ta och flytta mig ifrån datorn. Nu ska jag ta och göra mig i ordning för kvart i 9 kommer min älskade klasskompis Emelie och hämtar mig så åker vi ner till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0