Hm...

Precis klar med alla frågor till Rättskunskapen. Nu är det bara att läsa på dom så jag klarar provet imorgon. Men jag tror att jag kan det mesta till det?! Får hoppas på det bästa bara. Idag har det varit en halv tung dag. Har haft feber och hals ont. Men det är rätt bra nu för tillfället. Har tagit alvedon. Men skolan knallade på rätt bra. Efter skolan då mötte jag upp mamma, så gjorde hon mig sällskap till Mitthem och jag skrev på lägenhetskontrakt. Flyttar nu på måndag då?! Det kommer bli riktigt nice de. =D
Sedan efter gick vi in till stan och åt kebab och sedan gick vi och kollade på bokrean. Hittade två böcker. Zlatan är Zlatan och Stora nödvändiga boken med värdelöst vetande om fotboll. Så nu kommer det bli massa fotbollsläsning framöver. =D
Efter stan så åkte jag hem och pluggade. Nu sitter jag här och kolla runt lite.
Får se vad som händer ikväll. Blir nog bara att ta det lugnt. Ska nog se Andra Avenyn som jag missade igår.

Igår då var det först lektion i rättskunskap sedan så gick jag till sporthallen där vi hade friluftsdag. Där hade vi en heldag med handikappade. Dragons var också med. Vi lekte lekar och spelade basket. Var en riktigt trevlig dag.
Efter friluftsdagen gick jag hem till mamma och hon hjälpte mig att plugga. Sedan åkte vi allihopa ut till släkten på Alnö och fikade semlor. Efter fikat åkte jag, mamma och brorsan in på Olearys, Robert kom förbi han också. Där på Olearys satt vi och kollade på fotboll, Inter-Manchester United. Matchen slutade 0-0. Jag som hade hoppats på en Inter seger. Men men det kan inte alltid bli som man vill.

Näe nu ska jag ta och gå upp på macken och hämta ut ett paket jag har fått på posten sedan ska jag nog antigen kolla på tv eller åka ner på Olearys och se fotboll eller så ska jag packa. Får se vad som händer.





Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

När Jonas såg Zlatan boken i reklambladet, tänkte han på dig :D "den skulle julia ha haft", sa han :) Roligt att du köpt den :) puss

2009-02-25 @ 20:36:02
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0