Lugn dag.

Somnade vid halv 1 i natt och sov till typ 15.30 idag. Men jag har vaknat till några gånger där emellan. Men det var verkligen skönt att få sova ut idag. Nu får man också hoppas på att man kan somna ikväll så man orkar upp imorgon. Ikväll ska ner på Olearys och se på Inter-Milan.
Igår kväll då var jag med Vickan och Sofia ett tag. Vi åkte in på stan och åt pizza sedan åkte vi hem till Vickan et tag och såg lite på Melodifestivalen sedan så ringde Håkan och mamma och vi skjusade dom till mamma. Sedan åkte vi hem till Vickan ett tag och såg lite på Wallander. Sedan åkte jag hem och satt mig vid datorn ett litet tag sedan la jag mig och sov.
Nu ska jag ta och vika lite tvätt och sedan göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0