Ny klippt.

Nu har jag precis varit och klippt mig. Det blev att jag bara toppade det. Ville få bort det slitna. Håller på att spara ut håret juh så jag har det långt och fint till studenten. Så nu får vi hoppas att det blir så också. =)
Men jag blev nöjd iaf. Det är sällan jag blir det då jag har varit hos frisören men idag blev jag det faktiskt. =)
Nu sitter jag hemma och väntar på att Malin ska sluta jobba så ska jag, Malin och Jonas iväg och gymma. Har inte tränat sedan i onsdags. Så det är ett tag sedan nu. Efter träningen så ska jag gå förbi mamma och äta mat, sedan då ska jag iväg på skoterkortsutbildningen.
Igår efter skid-sm då åkte jag hem ett tag sedan kom mamma förbi och hämtade upp mig så åkte vi hem till henne och jag pluggade lite och sedan åt vi middag med brorsan och Håkan. Efter maten då skjutsade Håkan hem mig. Sedan på kvällen kom Robin förbi och kollade på Beck - Skarpt läge.
Annars idag då har jag varit på skolan bara. Hade bara två lektioner sedan efter lunch då var det föredrag om könssjukdomar och massa annat. Jocke (Ellos) har skrivit ett inlägg om "Det kan aldrig bli för säkert" som jag tycker ni måste läsa om och det hittar ni här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0