Ny vecka.



Bild från friluftsdagen.

Sitter hemma nu och kollar runt lite på internet samtidigt som jag små kollar på Sex and the city på tv. Idag har jag hunnit med rätt mycket. Började dagen med att åka upp till Sidsjön där vi hade friluftsdag och uppdrag 3 till Guldtrofén. Uppdragen idag handlade om att vi skulle ha så bra så många i klassen där uppe så vi skulle få bra närvaro också var det pulkrace och snöskulpturtävling. Det var rätt mysig dag där uppe. Vid 12.30 åkte jag iväg upp till sjukhuset, sedan åkte jag hem till mamma och la mig och kollade på tv. Vid 19.30 var jag iväg på skoterkortsutbildning. Så i slutet av mars ska jag nog göra provet där. Det kommer jag lyckas med iaf. =D Så det känns bra. Sedan efter den gick jag hem till mamma igen och väntade på att brorsan skulle komma hem från att vare och sett Timrå förlora mot Frölunda. Då han kom hem skjutsade han hem mig och nu sitter jag här.
Ska snart lägga mig och sova.



Bild från st.nu

Wallerstedt klar för GIF
Nu har Jonas Wallerstedt återvänt till Gif Sundsvall.
Han har skrivit kontrakt med Gif Sundsvall i 3 år.
Välkommen tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0