Åh vilken härlig dag.

Har inte blivit så mycket blogg skrivande idag. Har inte varit på sånt skrivhumör.
Nu sitter jag här och kollar runt lite på internet innan jag ska lägga mig och sova. Dagen har varit helt okej. Började med att jag kom till skolan vid halv 9. Hade människor i behov av stöd. Då satte vi oss och såg en film. Sedan var det projektarbete. Så snart är vi klar med de. Efter lunch då hade vi fritid för funktionshindrade. Vi är indelad nu i några grupper där. Vi ska göra någon slags kort teaterpjäs. Men på denna lektion då skulle min grupp ner på studie besök på IV särskolan och vara med på doms musiklektion. Det var riktigt intressant och spännande. Roligt också.
Efter skolan då åkte jag hem och la mig på soffan och kollade på tv. Har inte gjort så mycket mer idag. Tänkte städa och träna och så. Men inget av det blev av. Kände att jag är för trött för de idag. Malin kände sig hängig och inte pigg. Jag hoppas inte hon håller på att bli sjuk. Du får krya på dig gumman!
Har även pratat med lite folk som jag bodde i Järvsö med. Ringde O förut och skulle höra om vägen till Strömvallen som ligger i Gävle. Ska ju dit på lördag med brorsan, Lisa och Hassan. Ska kolla på fotboll. Giffarna har sin första träningsmatch för i år mot Gefle.
Pratade med K också förut. Var så roligt att få prata gamla minnen och så. Skratta åt det som har varit och åt allt tok. Prata lite om vad som händer nu och vad man gör på dagarna.
Näe nu ska jag ta och tvätta av ansiktet och sedan lägga mig och kolla lite på tv innan jag somnar. Har sovmorgon imorgon. Ska in och prata med rektorn vid 11.20. Sedan har jag lektion. Slutar 13.20 imorgon kanske tidigare om man har tur.
Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0