Ville hjärtat.

Idag har min ögonsten varit och blivigt kastrerad. Han är helt väck nu stackarn. Han bara sitter och kollar rakt fram. Jag hoppas han piggnar på sig snart.

Jag började dagen med att jag åkte iväg först till vetrinären och lämnade av Ville där sedan åkte jag till skolan. Hade lektion i typ 20 minuter. Onödigt att man åkte dit bara för att ha en sådan kort lektion. Efter skolan då åkte jag in till stan och gick på bolaget sedan mötte jag upp Amanda, Sara, Lina och Lulzim på Mc donalds så åt vi mat. Efter gick jag förbi HM och köpte hårfärg. Sen kom morfar och hämtade mig så åkte vi upp och hämtade Ville. Nu sitter jag hemma här och bara tar det lugnt. Fundera på att vila lite. Ikväll då ska jag ut med Malin och Jonas. Det ska bli riktigt trevligt. =)
Igår då var jag i skolan efter skolan gick jag till Friskis och mötte upp Isa så tränade vi. Sedan gick jag hem till mamma och åt mat med hon, brorsan och hans tjej. På kvällen då hade brorsan och Lisa hyrt film så vi satt allihopa, mamma med och såg film och åt godis. Såg filmen Varg, den som Peter Stormare är med i. Den var riktigt bra. =) Jag åkte hem efter filmen satt mig vid datorn ett litet tag sedan gick jag och la mig och sov.
Nu är det äntligen helg iaf. Hur skönt som helst. Nu är det bara ca 3 veckor kvar till sportlovet. Kanon!
Näe nu ska jag ta och kolla till hur Ville mår sedan så ska jag vila lite.


Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha, nee alltså, kanske inte två meter snö. Det kändes som det bara. Men igår snöade det riktigt mycket.. Vi har ungefär samma väder som er där nere. Ibland har ni kallare t.o.m :)

Tack så mycket!!!:D

2009-02-06 @ 15:49:40
URL: http://sophialinacatarina.blogg.se/
Postat av: Zabine

heeej tjejen! fan va längesen.. tackar tackar, ja hon e underbar.. Hur är det med dig nu förtiden? går allt bra? Puss och kram

2009-02-06 @ 15:53:40
URL: http://wildasmami.blogg.se/
Postat av: fanny

Heeej! Nej men oj, de va verkligen inte igår! Jo allt är bara fin fint, hur är de med dig då? Kram Fanny

2009-02-06 @ 16:16:51
URL: http://fabulousface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0