Mjo...

Nu är jag hemma. Jag hoppade över den sista lektionen och fick arbete istället som jag kunde jobba med hemma. Kände att jag var alldeles för trött för att stanna. Ska ta och lägga mig och vila strax. Men ska inte somna. För jag måste lyckas somna tills ikväll också. Ska iväg senare och träna med Malin och Jonas. Var ett tag sedan man tränade nu tyvärr. Men det ska det bli ändring på nu. Det är så skönt att träna och få rensa tankarna. Man mår bättre av det!
Nu ska jag ta och läsa igenom lite papper inför mötet imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var skönt att träna ikväll, vi var så dutkiga ju :) vi åt spaghetti och köttfärssås då vi kom hem. Jona shade redan föreberett såsen, jag visste inte det :) emn dte var gott. puss

2009-02-16 @ 20:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0