En bra helg.

Ännu en helg som snart är över. Helgen har varit bra.

Fredags var jag bjuden på middag hos Malin och Jonas som jag skrev om förut. =) Jättemysigt. =D
Igår då hade jag fotbollsträning sedan då kom Martin och hämtade mig på träningen så åkte vi in till stan och mötte upp Micke och Viktor. Då gick vi och fikade. Sedan gick vi på Olearys och såg på hockey. Timrå spelade. Dom vann också. Efter matchen så hämtade vi upp Viktoria då åkte vi hem till mig och såg på film som vi hade hyrt. Ping pong kingen. Rätt speciell film men den var rätt bra ändå. =)
Så idag då har det varit lugnt. Ska snart iväg och träna hade jag tänkt. =) Nu då man är frisk igen kan jag komma igång med träningen igen. =) Så nu ska jag ta och packa träningskläderna och åka iväg och träna. Skriver mer då jag kommer hem. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0