Fredag.


Grattis Malin på 23 års dagen!

Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva!
Ja, må hon leva uti hundrade år!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva!
Javisst ska hon leva uti hundrade år!



Har precis klivit upp. Har legat och sovit nästan hela dagen. Hur skönt som helst att få sova ut. Känns som att det var 100 år sedan man gjorde det sist.
Nu satt jag mig vid datorn en snabbis och skriver lite blogg. Ska ta och städa strax. Det måstes göras. Har dragit för länge nu på städningen.
Igår då var jag ut på Birsta ett tag med mamma. Köpte mig ett par jättesnygga stövlarn, en klänning och ett stickad tröja. Efter Birsta skjutsade mamma in mig till Olearys så mötte jag upp Micke och Micke, så satte vi oss och såg Modo-Timrå. Matchen slutade 3-2. Tyvärr en förlust för Timrå.
Näe nu ska jag ta och börja städa.

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Tack så mkt gumman, för grattishälsningen! Vad gullig du är! <3 Saknar dig så mkt, måste bara ses i helgen. Hoppas vi kan ses imorn. Älskar dig. Du är bäst. Puss och Kram! Sov så gott då du ska sova.

2009-01-30 @ 21:50:38
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0