Helg!

Satt mig vid datorn en snabbis. Ska strax lägga mig och sova. Kvällen har varit jättebra. =) Blev bjuden på middag hemma hos Malin och Jonas. Vi åt tacos, såg lets dance och pratade en massa. Det var hur trevligt som helst. =D Tack för en kanon kväll! =D
Dagen har funkat bra. Skolan rullade på. Det var dock svinkallt ute idag. Så man ville ju inte vara ute i onödan.
Igår var jag och såg på innebandy med Kim och Viktoria. Granlo mot Sundsvalls City. Granlo vann med 5-4. Grattis till de!

Näe nu orkar jag verkligen inte skriva något mer. Måste lägga mig och sova så jag orkar upp till fotbollsträningen imorgon.
Hoppas alla har haft en bra dag och får en kanon helg!

Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Blääähhhh, jag har fett med pannknack å mår grymt illa. Kan inte sova heller.... å för ont i huvet för å sitta vid datan. Men hamnade här en snabbis ändå.



Vad ska du hitta på i helgen då ? ;)



Kraaam !!

2009-01-17 @ 07:19:54
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Malin Viklund

Saknar dig redan gumman. Jag ska nog festa ikväll, ska fråga Jonas med. Är så sugen. Fast jag får dåigt samvete =/ Hoppas jag orkar med träningen imorn. Jag som varit så duktig o nästan tränat varje dag, så måste ju göra det imorn med! Puss och kram, älskar dg.

2009-01-17 @ 18:37:19
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0