Ingen rubrik!

Ny vecka. Nya möjligheter!

Det är alltid så jobbigt att kliva upp på måndagar. Eller det är ju jobbigt att kliva upp alla dagar så tidigt med måndagar är värst.
Åkte iväg till skolan vid kvart i 9, började 9. Sedan rullade dagen på. Var på Hedbergskas vårshow. Den var faktiskt riktigt bra. Bland dom bättre vårshowerna jag har sett på Hedbergska faktiskt. Efter skolan då åkte jag hem till mamma och åt mat och pluggade lite. Sedan på kvällen då drog kursen igång för skoterkörkortet. Så kanske i mars har jag kortet klart. Det känns faktiskt riktigt roligt. Ska börja med körkortet snart också. Det är på tiden att man drar igång med det. Har inte känt något behov av att ta körkortet men det är ju alltid bra att ha.
Imorgon då är det skola igen. 8.30-14.45. Så det är ju inte en allt för lång dag om man jämför med vissa andra dagar jag går. Sedan på kvällen är det fotbollsträning.
Har inte tränat på ett tag heller. Men det har varit så mycket i skolan som jag tycker har varit viktigare. Men nu börjar allt lugna sig. Jag börja komma ikapp med allt. Och då får jag tid med träningen också.
Nu ska jag upp på affären innan det stänger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0