Pluggdag.

Idag blir det en pluggdag. Har en massa att göra. Blev så otroligt less igår. Hade först varit på fotbollsträning sedan hade jag varit och sett på innebandy och då jag kommer hem och ska plocka upp mina skolsaker från träningsväskan hade en av katterna kissat ner hela jävla väskan. Så vissa skolsaker var helt ner pissat. Då gick typ droppen. Var så nära på att strunta i allt som har med skolan att göra då. Men mina nära och kära stötta mig så jag fortsätter. Så idag då ska jag göra klart massa arbeten jag ligger efter i.
Jag hoppas att jag hinner träna ikväll också. Men nu går skolan först.
Hinner inte skriva så mycket mer nu. Ska ta och plugga så jag hinner med mig.


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Lycka till med plugget gumman! Hoppas allt ska gå bra och att det går fort för dig. Ta hand omd ig. älskar dig!

2009-01-25 @ 16:37:00
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0