Sista dagen...

Idag är det sista dagen på lovet! Synd att man inte alltid kan få vara ledig.

Kom precis hem från mormor och morfar nu. Dom har hjälpt mig med pluggandet. Tack! Håller även på att tvätta kläder. Så snart är allt rent. Dagen har rullat på rätt bra. Jag åkte ner till stan och mötte upp Viktor och höll han sällskap tills hans buss hem till Sollefteå skulle gå. Vi gick förbi Max och åt mat och hälsade på Martin också!
Då jag kom hem från stan då tog jag på mig täckbyxorna och mötte upp Malin så gick vi ut och gick. Tror vi gick ca 5-6 km kanske? Vi gick till Ryggis som ligger en liten bit ifrån oss. (Jag och Malin bor ju grannar nu. =) Så gick vi två varv runt. Sedan så skulle jag hem och plugga och tvätta.

Igår då var jag, Vickan, Micke Muster, Martin, Viktor, Jonas, Micke och Christian nere på Olearys och såg Timrå-Modo spela. Timrå vann! Efter matchen då tog några av oss och bowlade. Efter bowlingen for vi hem till Micke Muster och såg Green Street Hooligans och inväntade att JVM finalen mellan Kanada-Sverige skulle spelas. Sverige förlorade. =/ Fett surt! Domaren var skandal!? Efter matchen så gjorde jag Vickan sällskap en bit sedan så gick jag hem och sov!

Imorgon börjar skolan igen. Vill ha längre lov!
Efter skolan då blir det gymmet med Malin! Det ska bli riktigt skönt att få komma igång med träningen igen!

Nu hinner jag inte skriva mer. Ska rusa ner i tvättstugan!




Kommentarer
Postat av: C

Do it! =D

2009-01-06 @ 22:04:11
URL: http://purifyme.blogg.se/
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Åhhhh, dags för slaveriet igen med andra ord. :(

Gick tvätten bra... ? Kom å tvätta åt mig med.



(A)



Kraaamar

2009-01-07 @ 07:25:47
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Amanda

FUCK vilken äcklig gubbe :p oattraktivt om något

2009-01-07 @ 21:02:28
URL: http://finslipad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0