Träna, tvätta, plugga!

Imorgon kommer jag nog ha träningsvärk. Känner det på mig. Tränade armar idag. Det var ett bra tag sedan man tränade armarna.
Tränade lite över en timme idag. Det är så kul att träna nu då man har tränings sällskap. Jag tränar med Malin och Jonas. =D

Nu sitter jag och pluggar för fullt. Måste ta igen det jag ligger efter i. Det är dumt att man inte pluggar ikapp på en gång än att man låter det ligga och måsta göra det senare. Men man kan ju inte vara smart jämt?! Men jag ska skärpa mig nu med skolan. Jag ska inte slöa så mycket. Det är ju inte så lång tid kvar. För jag har ju praktik också.

Håller även på att springa upp och ner i tvättstugan. Måste tvätta alla träningskläder och sådant.
Kommer även bli en tidig kväll ikväll. Är så grymt trött. Huva!

Näe nu ska jag ta och fortsätta med det jag höll på med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0