Im a rockstar!

Ännu en dag har passerat och nu är det äntligen helg.
Har sovit några nätter hos mamma därför har jag inte skrivigt någon blogg. Har inte orkat suttit något vid datorn.
Igår då var det först skola har även börjat med en ny kurs där, Rättskunskap. Det verkar rätt intressant faktiskt. Så nu får man hoppas på att det går bra. På kvällen då blev det Olearys med brorsan, Ante, Adam, Martin, Micke, Lisa och hennes kompisar. Några av oss åt mat. Även att jag fick ett hårstrå i maten. Så då klagade jag! För det är ju äckligt att få hår i maten! Men vi var iaf på Olearys för att kolla på då Timrå mötte Brynäs. Timrå vann iaf.
Idag då hade jag bara en lektion. Så efter den då åkte jag in på stan och mötte mamma en snabbis. Jag fick en julklapp av henne. En Gif tröja! =D Sedan så gick jag upp på Hudfixarn och köpte en ansiktskräm och sedan mötte jag Anna så gick vi och åt mat på Tant Anci och Fröken Sara.
Åkte hem till mamma efter de och väntade på att hon och brorsan skulle komma hem. Då dom kom hem då åkte vi till Viktoria och Håkan och åt mat. Brorsan åkte efter maten för han skulle iväg och umgås med kompisar. Vi andra vi satt oss i soffan och kollade på Let´s dance. Äntligen så åkte BlondinBella ut! Det var på tiden. Efter tv tittandet så ringde jag en taxi och åkte hem. Jag körde den lata stilen idag och åkte taxi fast det bara tar typ 5-10 minuter och gå hem. Men det är kallt ute också orkade jag verkligen inte gå. Men nu är jag hemma iaf! Ska snart lägga mig och sova hade jag tänkt. Har fotbollsträning imorgon. Har inte riktigt bestämmt mig heller än om jag ska gå ut imorgon eller om jag bara ska vara hemma och ta det lugnt. Har grymt mycket som måste göras hemma också. Massa skolarbeten som ska vara klar tills på måndag också måste jag städa hemma. Så jag får se hur det blir.
Det var några dagar sedan man tränade nu. Måste verkligen komma igång riktigt med träningen nu. Men det har varit så mycket som har hänt runt omkring så jag har inte hunnat med. Men från och med nästa vecka då ska jag se till att komma igång igen.
Nu ska jag ta och fixa till lite här hemma innan jag lägger mig och sover.


Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Trist att Brynäs förlorde. Men ärligt tyckte jag dom spelade dåligt. Timrå spelade däremot väldigt bra. brynäs tar igen sig, vid nästa tillfälle ;) Nästa gång, åker vi till Gävle, för att se dem spela.

2009-01-25 @ 16:41:04
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0