En lång dag.

Ännu en till dag avklarad i skolan. Det går förvånansvärt bra. Så det känns ju bra. Har dock en massa läxa. Men den 11 juni då slipper jag allt som har med skolan att göra. YEAH!

Då jag kliver in i trapphuset idag då jag var påväg hem då möter jag en tant som ligger ner på golvet och en annan som försöker hjälpa henne upp. Hon hade halkat med broddarna. Det var tur att hon hade dunjacka och en tjock luva på jackan annars skulle hon ha slagit huvudet. Men jag hjälpte tanten upp på bena och hon var hel och verkade inte ha ont någon stans.
Nu satt jag mig ett litet tag vid datorn, ska snart iväg och gymma. Håller på att vänta på att Malin ska sluta jobba så ska vi dra iväg. Jag har inte tränat på ett par dagar nu så det ska bli skönt att få komma iväg och röra lite på sig snart.
Jag måste även skriva om hur less jag var i morse. Ville verkligen inte kliva upp. Men det gjorde jag. Så halv 9 var jag nere på Hedbergska och skulle ha musik/data. Men inte kom det någon lärare. Satt och väntade ett tag. Läste mailen nyss och då hade han skrivigt ett mail igår kväll att det inte skulle vara någon lektion idag. Så då hade jag klivigt upp i onödan imorse alltså. Skulle kunna ha fått sovit en timme längre. Men från och med nu ska jag se till att läsa mailen varje dag!

Nu ska jag ta och flytta mig från datorn och packa ner träningskläderna och sticka iväg!
Ni får ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0