Ingen rubrik.

Nu fungerar datorn iaf. Gick över med datorn till morfar fick han hjälpa mig!
Idag då har jag varit hemma hos mamma på middag. Hela släkten var där. Det var typ lilla julafton. Vi firade ju inte denna jul tillsammans som var. För jag och brorsan var ju i Danmark då.
Så fick lite julklappar och så idag.
Det blev ingen träning idag. För jag har så ont i halsen. Får hoppas på att den är bättre tills imorgon. Men jag tänkte i vilket fall som helst träna imorgon. Jag får ta det lite lungt ifall jag har ont i halsen imorgon också. Så imorgon möter jag upp Malin på stan då hon har slutat jobbat och jag har slutat skolan så åker vi iväg och tränar. =)

Kommentarer
Postat av: DragonPH - Patrik PH Larsson

Fyyy fan, min hals e helt slut... har gått ute 4 dagar (10 tim om dagen i massa minusgrader) senaste veckan. Bläääärrrrk. (gulllp)



inge kul å va krasslig inte...



Allt lungt annars ? :)

2009-01-13 @ 22:51:56
URL: http://dragonph.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0