Torsdag.

Sitter hemma nu och pluggar. Hade en lektion imorse klockan 8.25-9.40 människor i behov av stöd. Sedan for jag hem. Lång håltimme också ska jag till sjukhuset vid 13 tiden. Tänkte lägga mig och vila lite snart om jag hinner. Men måste först göra klart rättskunskapen. Efter sjukhuset då ska jag iväg på rättskunskapen som börjar 15.00. Efter skolan då blir det nog att jag ska träna. Undra när Malin slutar jobba idag? Ifall hon också ska på Friskis. =D
Igår då var jag i skolan hade bara två lektioner, efter skolan då åkte jag, Isa och Fitore iväg och tränade på Friskis. Det var riktigt skönt att få gymma, hade inte tränat på ett tag. Då jag kom hem från träningen då satt jag mig och pluggade lite sedan umgicks jag med Martin och Micke. =) Kollade på fotbollen.
Den senaste tiden har jag pluggat riktigt mycket. Tror aldrig jag har pluggat så mycket under mina år i skolan som jag har gjort dethär året. Men bättre sent än aldrig. =)
Snart är det helg. Veckorna går rätt fort faktiskt. Snart är de studenten. WOHO! =D
Har inte så mycket planer inför helgen mer än fotbollsträning. Men som det känns nu så tror jag att det blir en lugn helg. Men det kan ju ändras snabbt.

Kommentarer
Postat av: Malin Viklund

Jag hade inte tid att gymma idag gumman :( Riktigt tråkigt. Har iaf tagit mina promenader ner på stan. Haft kurs i två dagar nu, på stan, vid scandic/folketshus. Efter jobbet, gick jag på stan, köpte kläder tills på lördag. se åkte jag hem, förberedde matlista, som vi hade på ica maxi o handlade för löradgen då jag ska ha födelsedagsfirande och imorn, till fredagsfikat på jobbet. Var även på bolaget. Hoppas du vill följa med o festa på lördag gumman. Skulle vara trevligt. Puss puss, sov så gott. Älskar dig!

2009-01-29 @ 22:17:29
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0